Danske Medier ansætter publicistisk chef med Discovery-fortid

Tidligere kommunikationschef hos Discovery Networks og Dansk Golf Union, Jesper Jürgensen, tiltræder nyoprettet stilling hos Danske Medier.
Jesper Jürgensen. | Foto: Krestine Havemann
Jesper Jürgensen. | Foto: Krestine Havemann

Brancheforeningen Danske Medier, der varetager de private mediers interesser, har ansat en publicistisk chef i skikkelse af Jesper Jürgensen. Det oplyser Danske Medier i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også