MediaWatch

Politiken vil fange madinteresserede læsere med nyt printmagasin

Både løssalg, abonnementsindtægter og annoncer skal danne det økonomiske grundlag under nyt trykt magasin, som Politiken vil udgive første udgave af i efteråret. Fokus bliver på grøn, sund og klimavenlig mad.

Mette Mølbak bliver chefredaktør på Politiken Mad. | Foto: Chris Tonnesen

Selvom bloggere, tv-programmer, instragrammere og stribevis af magasiner allerede beskæftiger sig med mad, opskrifter og sundhed, skal der nok være plads i markedet til endnu et madmedie.

Det mener kogebogsforfatter og madredaktør på Politiken, Mette Mølbak, som bliver chefredaktør på et nyt madmagasin hos Politiken. Det får navnet Politiken Mad og vil udkomme på print 11 gange årligt med begyndelse i efteråret.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs