MediaWatch

Politiken vil fange madinteresserede læsere med nyt printmagasin

Både løssalg, abonnementsindtægter og annoncer skal danne det økonomiske grundlag under nyt trykt magasin, som Politiken vil udgive første udgave af i efteråret. Fokus bliver på grøn, sund og klimavenlig mad.

Mette Mølbak bliver chefredaktør på Politiken Mad. | Foto: Chris Tonnesen

Selvom bloggere, tv-programmer, instragrammere og stribevis af magasiner allerede beskæftiger sig med mad, opskrifter og sundhed, skal der nok være plads i markedet til endnu et madmedie.

Det mener kogebogsforfatter og madredaktør på Politiken, Mette Mølbak, som bliver chefredaktør på et nyt madmagasin hos Politiken. Det får navnet Politiken Mad og vil udkomme på print 11 gange årligt med begyndelse i efteråret.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs