Politiken vil fange madinteresserede læsere med nyt printmagasin

Både løssalg, abonnementsindtægter og annoncer skal danne det økonomiske grundlag under nyt trykt magasin, som Politiken vil udgive første udgave af i efteråret. Fokus bliver på grøn, sund og klimavenlig mad.
Mette Mølbak bliver chefredaktør på Politiken Mad. | Foto: Chris Tonnesen
Mette Mølbak bliver chefredaktør på Politiken Mad. | Foto: Chris Tonnesen

Selvom bloggere, tv-programmer, instragrammere og stribevis af magasiner allerede beskæftiger sig med mad, opskrifter og sundhed, skal der nok være plads i markedet til endnu et madmedie.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også