MediaWatch

Ny Politiken-direktør vil skabe "net af tilbud" til brugerne

Politikens nye kommercielle direktør har spillet en hovedrolle i løftet af indholdssalget på avisen. Den udvikling skal fortsætte, siger hun, samtidig med at der skal sættes nye skibe i søen.

Astrid Jørgensen, kommerciel direktør, Politiken. | Foto: Thomas Borberg

Politiken har de seneste år udvidet forretningen og sat bl.a. to nichemedier i Politiken Nicher, magasinet Politiken Historie og Børneavisen – i samarbejde med Jyllands-Posten – i søen.

Med til at drive udviklingen – både for Politikens kerneforretning og nye initiativer rundt om – bliver i højere grad Astrid Jørgensen, der tirsdag blev præsenteret som ny kommerciel direktør for Politiken. Hun er rekrutteret internt og har senest haft ansvaret for Politikens abonnementssalg og marketingaktiviteter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs