MediaWatch

Ny Politiken-direktør vil skabe "net af tilbud" til brugerne

Politikens nye kommercielle direktør har spillet en hovedrolle i løftet af indholdssalget på avisen. Den udvikling skal fortsætte, siger hun, samtidig med at der skal sættes nye skibe i søen.

Astrid Jørgensen, kommerciel direktør, Politiken. | Foto: Thomas Borberg

Politiken har de seneste år udvidet forretningen og sat bl.a. to nichemedier i Politiken Nicher, magasinet Politiken Historie og Børneavisen – i samarbejde med Jyllands-Posten – i søen.

Med til at drive udviklingen – både for Politikens kerneforretning og nye initiativer rundt om – bliver i højere grad Astrid Jørgensen, der tirsdag blev præsenteret som ny kommerciel direktør for Politiken. Hun er rekrutteret internt og har senest haft ansvaret for Politikens abonnementssalg og marketingaktiviteter.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Bornholms Tidende er sendt ud i spare- og fyringsrunde, DR's dramachef blev afskediget, og Louds nye programdirektør varslede store forandringer for den unge radio. Få overblikket over en travl uge i den danske mediebranche.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs