Egmont Publishing tror på nichestrategi i kamp mod Amazon
![Foto: Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10732815.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180320-151339-1-1669x1000we.jpg)
Den amerikanske handelsplatform med meget mere Amazon er på vej til at gøre sit indtog i Danmark og skal konkurrere med blandt andre Egmont Publishing, der de seneste år har opkøbt en lang række netbutikker. I den konkurrence vil Egmont-selskabet satse på nicher, siger Egmont Publishings adm. direktør, Torsten Bjerre Rasmussen, til Børsen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Egmont Publishing lukker blognetværk efter halvandet år
For abonnenter