Egmont Publishing tror på nichestrategi i kamp mod Amazon

Magasinudgiveren har de seneste år investeret i flere netbutikker, og en nichestrategi skal ruste dem til amerikansk gigants indtog.
Foto: Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe
Foto: Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe

Den amerikanske handelsplatform med meget mere Amazon er på vej til at gøre sit indtog i Danmark og skal konkurrere med blandt andre Egmont Publishing, der de seneste år har opkøbt en lang række netbutikker. I den konkurrence vil Egmont-selskabet satse på nicher, siger Egmont Publishings adm. direktør, Torsten Bjerre Rasmussen, til Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også