Aller-direktør: Der skal knækkes nogle kurver

Siden Christoph Nørgaard satte sig i stolen som ny kommerciel direktør i Danmarks største ugebladhus, har han arbejdet med at lægge skinner ud for at skabe vækst i et sivende marked bl.a. med en ny salgsstrategi og organisering.
Christoph Nørgaard, ny direktør for Salg og Marked i Aller Media. | Foto: PR/Aller Media
Christoph Nørgaard, ny direktør for Salg og Marked i Aller Media. | Foto: PR/Aller Media

Det er snart et halvt år siden, at direktionen i Aller Media blev en mand rigere med tilføjelsen af Christoph Nørgaard på direktørposten med ansvar for salg og marked, i folkemunde kommerciel direktør. Stolen havde stået ledig siden Jesper Ulsø forlod Aller i april sidste år, men blev udfyldt på ny ved årsskiftet på grund af et ønske om at styrke bl.a. koncernens salgsaktiviter inden for både business to business-området og over for forbrugerne, forklarede adm. direktør Lars Sander Matjeka i den anledning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også