MediaWatch

Mediehuse øjner nye marketingkroner og udvider med bureauer

Stadig flere medier ser fordele i at satse på egne content-bureauer og dermed få en større bid af annoncørernes marketingbudgetter. Konkurrencen er blevet skærpet, vurderer flere.

Foto: Screenshot

Aller Media har det. Egmont har det. Bonnier Publications har det. Vice har det, og Soundvenue har det.

En efter en har mediehuse og magasiner udvidet den klassiske medieforretning med content-bureauer, så de ikke længere skal nøjes med at lægge sider til en annonce, men også kan stå for content-produktion til annoncørerne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs