MTG vil sælge skræddersyede reklamer på Viaplay

Fra sommer vil MTG-tjenesten sælge dedikerede annoncer til sportsseere. Der skal desuden knyttes tættere bånd til koncernens Youtube-netværk.
Foto: Alastair Grant/AP/Polfoto
Foto: Alastair Grant/AP/Polfoto

Brugerne af MTG’s streamingtjeneste Viaplay vil fra 1. august blive mødt af dedikerede reklamer til den enkelte bruger ved tjenestens sportsudsendelser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også