MTG og TV4 vinder terræn i Sverige

Svenskerne så i 2016 mindre flow-tv end året forinden. I den indbyrdes konkurrence mellem kanalerne kommer MTG og TV4 ud som vindere på bekostning af Discovery Networks.
Foto: /ritzau/Niels Hougaard
Foto: /ritzau/Niels Hougaard

Discovery Networks i Sverige tabte terræn i forhold til konkurrenterne i 2016. Fra en markedsandel på 11,8 pct. i 2015 tog selskabet sig i 2016 af 10,5 pct. af svenskernes samlede flow-tv-tid. Det viser data fra analyseinstituttet MMS, som viderebringes af Medievärlden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også