TV 2 melder pas på Instant Articles
TV 2 vil gerne nå danskerne via sociale medier, men det skal kunne betale sig. Instant Articles er for nuværende uinteressant for tv-stationen, siger digital direktør.
![Anders Blauenfeldt, digital direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/TV 2](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8961139.ece/ALTERNATES/schema-16_9/AndersBlauenfeldt_TV_2.jpg)
"TV 2 skal være der, hvor danskerne er - når det kan betale sig."
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Medier har delte erfaringer med Instant Articles
For abonnenter