DR ændrer sin brug af sociale medier

Nye retningslinjer betyder, at DR kun må fremhæve sociale medier i tv- og radioprogrammer for at inddrage brugere eller henvise til kilder.
Foto: Finn Frandsen/Polfoto
Foto: Finn Frandsen/Polfoto

Med mere end 200 profiler på Twitter, Facebook og Instagram gør DR i stor stil brug af sociale medier, men fremover skal det være slut med at henvise til dem i public service-stationens tv- og radioprogrammer – medmindre der er tale om kildehenvisninger eller inddragelse af brugerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også