Stofa vil vokse til tæt på det dobbelte

Ejeren af tv-distrubutøren præsenterer en ny strategi med en ommøbleret ledelse og færre forretningsområder. Målet er bl.a. at nærme sig en fordobling af Stofas markedsandel.
JENS NIELSEN, ENERGIWATCH, OG CHRISTIAN CARLSEN

SE, som ejer Danmarks næststørste tv-udbyder, Stofa, kan bliver et markant anderledes selskab, hvis koncernchef Niels Duedahl får held med sin nye, omfattende strategi for selskabets udvikling i fremtiden. Energi- og telekoncernen meddeler i dag, at den lægger kursen markant om.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også