Sportsudgifter barberer TV 2's bundlinje

Et stort sportsår tyngede TV 2 i årets første halve år. Også reklamemarkedet giver modvind, mens andre forretningsområder trækker opad, siger adm. direktør.
Foto: Miklos Szabo/TV 2
Foto: Miklos Szabo/TV 2

TV 2's første halvår bød på et overskud på 36 mio. kr. Det er mere end en halvering i forhold til samme periode sidste år, hvor TV 2 hentede 74 mio. kr. på bundlinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også