TV 2’s businesskanal sætter spot på virksomheders spin
![Simon Nielsen er vært for programmet "Corporate spin" på TV 2 Business.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8944294.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Simon%2520Nielsen%2520TV%25202%2520Business.jpg)
Et nyt magasin på den digitale tv-kanal TV 2 Business putter hver torsdag virksomheders professionelle kommunikation under lup. Det skriver TV 2 i en pressemeddelelse.
Navnet på programmet er "Corporate spin", og udsendelsen vil tage alle former for virksomhedskommunikation – lige fra pressemeddelelser og reklamer til strategipræsentationer og topledernes offentlige fremtræden – under kærlig behandling.
"Danmark har frem til nu ikke haft et magasin, der handler om professionel virksomhedskommunikation, og da det er et emne, der optager mange – både kommunikations- og marketingfolk men også virksomhedsledere, for hvem den professionelle kommunikation jo er helt afgørende – synes vi, det var oplagt at lave det nye magasin," udtaler Søren Søltoft, der er redaktør for magasinerne på TV 2 Business, i pressemeddelelsen.
Vært for ”Corporate spin” er Simon Richard Nielsen, og han får hver uge gæster i studiet i form af bl.a. faste eksperter som tidligere kommunikationsdirektør i Mærsk Steen Reeslev og reklamemanden Simon Vest.
Relaterede artikler
Top 20: Håndboldbraget var højest på DR1
For abonnenter
TV 2: Derfor lukker Go' appetit
For abonnenter