TV 2’s businesskanal sætter spot på virksomheders spin

Virksomheders kommunikation bliver sat i centrum i nyt ugentlig program på TV 2 Business.
Simon Nielsen er vært for programmet "Corporate spin" på TV 2 Business.
Simon Nielsen er vært for programmet "Corporate spin" på TV 2 Business.

Et nyt magasin på den digitale tv-kanal TV 2 Business putter hver torsdag virksomheders professionelle kommunikation under lup. Det skriver TV 2 i en pressemeddelelse.

Navnet på programmet er "Corporate spin", og udsendelsen vil tage alle former for virksomhedskommunikation – lige fra pressemeddelelser og reklamer til strategipræsentationer og topledernes offentlige fremtræden – under kærlig behandling. 

"Danmark har frem til nu ikke haft et magasin, der handler om professionel virksomhedskommunikation, og da det er et emne, der optager mange – både kommunikations- og marketingfolk men også virksomhedsledere, for hvem den professionelle kommunikation jo er helt afgørende – synes vi, det var oplagt at lave det nye magasin," udtaler Søren Søltoft, der er redaktør for magasinerne på TV 2 Business, i pressemeddelelsen.

Vært for ”Corporate spin” er Simon Richard Nielsen, og han får hver uge gæster i studiet i form af bl.a. faste eksperter som tidligere kommunikationsdirektør i Mærsk Steen Reeslev og reklamemanden Simon Vest.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også