Nu skal der mere end én skærm til at fange seerne

Tv-stationer satser i stigende grad på brugerinddragende tv, der spiller på både tv-skærmen og mobile enheder for at holde på seerne.
"Alle mod 1" er et eksempel på et program, der trækker på brugerinddragelse via en second screen. | Foto: Agnete Schlichtkrull/DR
"Alle mod 1" er et eksempel på et program, der trækker på brugerinddragelse via en second screen. | Foto: Agnete Schlichtkrull/DR

Én skærm er ikke længere nok til at fange og fastholde seernes fulde opmærksomhed. Sådan lyder meldingen fra flere tv-stationer, i takt med at flere tv-programmer bliver sendt i symbiose med brugerinddragende apps eller sideløbende online-debatter på sociale medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også