MediaWatch

Nu skal der mere end én skærm til at fange seerne

Tv-stationer satser i stigende grad på brugerinddragende tv, der spiller på både tv-skærmen og mobile enheder for at holde på seerne.

"Alle mod 1" er et eksempel på et program, der trækker på brugerinddragelse via en second screen. | Foto: Agnete Schlichtkrull/DR

Én skærm er ikke længere nok til at fange og fastholde seernes fulde opmærksomhed. Sådan lyder meldingen fra flere tv-stationer, i takt med at flere tv-programmer bliver sendt i symbiose med brugerinddragende apps eller sideløbende online-debatter på sociale medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs