Nu skal der mere end én skærm til at fange seerne
!["Alle mod 1" er et eksempel på et program, der trækker på brugerinddragelse via en second screen. | Foto: Agnete Schlichtkrull/DR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8626159.ece/ALTERNATES/schema-16_9/129748161.jpg)
Én skærm er ikke længere nok til at fange og fastholde seernes fulde opmærksomhed. Sådan lyder meldingen fra flere tv-stationer, i takt med at flere tv-programmer bliver sendt i symbiose med brugerinddragende apps eller sideløbende online-debatter på sociale medier.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV3 relancerer sportssite
For abonnenter
Vi ser ikke længere kun tv, når vi ser tv
For abonnenter