MediaWatch

Norske opkøb hjælper Monday til fremgang i svært marked

Produktionsselskabet, der står bag "Operation X", har i 2015 brugt penge på norske opkøb, men formår at lande et større overskud end året før.

Morten Bank, adm. direktør, Monday Media | Foto: PR/Monday Media

Produktionsselskabet Monday Media har haft pengepungen fremme det seneste halvandet års tid. Det danske selskab har købt sig ind i flere norske produktionsselskaber blandt andet Norsk Fjernsyn.

Årsregnskabet for 2015 viser, at overskuddet vokser hos Monday Media. I 2014 var det på 4,2 mio. kr., og det er vokset til 4,6 mio. kr. i 2015 trods udgifterne til den norske ekspansion.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs