MediaWatch

Discovery har fremgang på Europa League-sening

Finalen i Europa League tiltrak omkring dobbelt så mange seere som sidste års finale. Generelt har der været seerefremgang for turneringens kampe.

Billede fra onsdagens finale mellem Liverpool i rødt og Sevilla i hvidt. | Foto: Martin Meissner/AP/Polfoto

Den næststørste europæiske klubfodboldturnering, Europa League, nåede onsdag aften til sin afslutning, da Sevilla slog Liverpool med 3-1 i finalen.

I Danmark er det Discovery Networks, der har rettighederne til Europa League, og i en pressemeddelelse oplyser tv-selskabet, at der har været fremgang at spore på seertallene.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Debat: Mediepolitik uden jordforbindelse

Magter folketing og regering at lave en medieaftale, der kan gennemføres, og vil den fungere i virkelighedens mediemarked? Sporene skræmmer. Den seneste medieaftale fra 2018 er et klart eksempel på, hvor galt det kan gå. Men den var desværre ikke en undtagelse. Sådan lyder det fra rådgiver og tidl. generaldirektør i DR Christian S. Nissen i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs