
Sangkonkurrence Eurovision Song Contest var sidste uges største hit hos seerne. Det viser de ugentlige tv-meter-tal fra Gallup.
På førstepladsen lander finalen, som blev afholdt lørdag aften. Her så 711.000 med. Lidt færre, nemlig 681.000, så den anden ud af to semifinaler i Eurovision Song Contest, som løb af stablen torsdag aften, og som havde deltagelse af det danske bidrag i konkurrencen.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.