MediaWatch

Top 20: Melodi Grand Prix topper listen

Eurovision Song Contest satte sig på de to øverste pladser over sidste uges mest sete tv-programmer. DR-dramaserie fortsætter i nedadgående retning.

Ukrainske Jamala vandt med sangen "1944" finalen ved Eurovision Song Contest. | Foto: Mogens Flindt/Polfoto

Sangkonkurrence Eurovision Song Contest var sidste uges største hit hos seerne. Det viser de ugentlige tv-meter-tal fra Gallup.

På førstepladsen lander finalen, som blev afholdt lørdag aften. Her så 711.000 med. Lidt færre, nemlig 681.000, så den anden ud af to semifinaler i Eurovision Song Contest, som løb af stablen torsdag aften, og som havde deltagelse af det danske bidrag i konkurrencen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs