Svensk TV4 havde et særdeles succesrigt 2015

Bonnier-ejede TV4-Gruppen oplevede både stigende omsætning og indtjening i 2015. Strategien med fokus på unikt svensk indhold virker, mener adm. direktør.
Casten Almqvist, Adm. direktør i TV4-Gruppen.
Casten Almqvist, Adm. direktør i TV4-Gruppen.

2015 blev et godt år for svenske TV4-Gruppen. Driftsresultatet steg med 3,4 pct. og landede på 662 mio. svenske kr. – svarende til 526 mio. kr. – mens omsætningen voksede til 4,234 mia. svenske kr. (3,363 mia. kr.).

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også