MediaWatch

Svensk TV4 havde et særdeles succesrigt 2015

Bonnier-ejede TV4-Gruppen oplevede både stigende omsætning og indtjening i 2015. Strategien med fokus på unikt svensk indhold virker, mener adm. direktør.

Casten Almqvist, Adm. direktør i TV4-Gruppen.

2015 blev et godt år for svenske TV4-Gruppen. Driftsresultatet steg med 3,4 pct. og landede på 662 mio. svenske kr. – svarende til 526 mio. kr. – mens omsætningen voksede til 4,234 mia. svenske kr. (3,363 mia. kr.).

Det betyder, at det Bonnier-ejede tv-selskab kom ud af året med en overskudsgrad på 15,6 pct. Det skriver Resumé.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Aller Media nedlægger printmagasin til unge, TV 2 Øst får ny adm. direktør, og reklame fra Liberal Alliance på TV3+ har rejst debat om politiske reklamer på tv. Få overblikket over den seneste uge i mediedanmark her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs