MediaWatch

MTG: Det danske reklamemarked er vokset

Det går fremad med annonceindtægterne på det danske tv-marked, vurderer MTG i sit årsregnskab.

Foto: Morten Flarup/Polfoto/Arkiv

Den svenske mediekoncern Modern Times Group (MTG) har i dag præsenteret regnskabet for 2015. Selskabet med hovedsæde i Stockholm oplyser ikke særskilte regnskabstal for de enkelte lande, men fortæller alligevel lidt om udvikling i bl.a. Danmark, hvor selskabet driver TV3-kanalerne.

Blandt udmeldingerne om det danske marked er, at det ser relativt lyst ud på annoncemarkedet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Inddrag brugerne i din personalisering

Personalisering er ikke en invasion af redaktionel selvstændighed, hvis vi selv tager ansvar for, hvordan det implementeres - men alligevel ender personaliseret indhold ofte i bjælke 13 på websitet. Sådan lyder det fra ugens klummeskribent Malte Jørstad, som giver et par råd til at gøre oplevelsen nemmere for både medie og modtager.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs