
Søndag aften er der deadline på forhandlingerne mellem Discovery Networks og Canal Digital. Hvis de to tv-aktører ikke finder en løsning inden da, betyder det, at Discoverys kanaler viser sort skærm i omkring 220.000 danske husstande fra mandag.
Hos mediebureauerne, der allokerer annoncekroner på forskellige platforme, er der ikke panik over situationen. Forhandlingerne gælder hele Norden, og i Norge er både Discovery og Canal Digital betydeligt større, end det er tilfældet i Danmark.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.