MediaWatch

Seertal: DR’s nye dramaserie har pil opad

Efter en seermæssig jævn start på første afsnit af DR's nye serie "Bedrag" så flere tv-seere, da andet afsnit søndag aften løb over skærmen.

Foto: Christian Geisnæs/DR

DR’s nye søndagsserie "Bedrag" er kommet udmærket fra start. Første afsnit, som blev vist 1. januar, blev set af 1.260.000 danskere, mens 1.398.000 tv-seere kiggede med, da andet afsnit løb over skærmen søndag aften.

Det svarer til en seer-andel på henholdsvis 48,1 pct. og 56,4 pct. ifølge Gallup.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs