MediaWatch

Ny direktør skærer TV 2 Lorry til

Ny TV 2 Lorry-direktør prioriterer et tiltrængt digitalt løft og en skærpet redaktionel linje, hvilket sker på bekostning af 24-timers kanalen Lorry, der lukker to programmer.

TV 2 Lorry skiftede den 1. januar direktør for første gang i kanalens 25-årige levetid og er nu midt i et markant kultur- og strategiskifte.

Den nye mand i spidsen for TV2 Lorry er Morten Kjær Petersen, der kommer fra en stilling som markedsføringschef på TV 2. Han har brugt de seneste par måneder på at udstikke nye prioriteringer: Et væsentligt digitalt løft og en skærpelse af den regionale redaktionelle linje – hvilket i første omgang sker på bekostning af 24-timers kanalen Lorry, der sætter fladen på noget lavere blus.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs