TV3: Sportshandel er ingen 'game changer'

SBS Discovery føjer fra nytår to sports- og underholdningskanaler, Canal8-9, til porteføljen, men det truer ikke TV3 på reklame- og distributionsmarkedet, mener konkurrenten.

TV3 føler sig ikke truet, selv om SBS Discovery udvider sin portefølje på fire tv-kanaler med C More's to sports og underholdningskanaler, Canal8 og Canal9, i begyndelsen af 2015.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også