MediaWatch

'Robinson' beviste sin værdi for TV3

Den 16. 'Robinson' sæson åbnede pænt og understregede, at TV3-ledelsen skal være taknemmelig for, at Strix ikke vil sælge formatet til en konkurrent, som det skete i Norge.

TV3-ledelsen skal være taknemmelig for, at Strix ikke er parate til at sælge 'Robinson'-formatet videre til andre kanaler, som det skete i Norge, hvor Strix solgte til TV 2 Norge.

Mandagens premiereafsnit på sæson nr. 16 blev set af 285.000 seere, hvilke stort set er på niveau med de nyere sæsoner, og lidt bedre end TV3s 'Paradise Hotel' plejer at åbne på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Rapporter peger på flere triste nyheder for journalister

Flere fravælger at læse nyheder, unge mennesker opsøger dem ikke aktivt, og sociale medier har overhalet nyhedsmedier som hovedkilde for de unge til nyhederne. Branchen står med et tiltagende framenteringsproblem, og vi bliver nødt til at tale om det, lyder det fra Uffe Gardel, der har ført pennen i denne uges medieklumme.

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs