Maymann: Sociale medier presser tv-branchen

TV Festival: Sociale medier og internetgiganter truer tv-branchen mindst lige så meget som dagbladene, lød det fra Jimmy Maymann, adm. direktør Huffington Post, i åbningstalen til årets Tv Festival.
Christian Carlsen

Hvis ikke tv-branchen får øjnene op for truslerne fra nye, utraditionelle aktører, ender de ligesom avisbranchen og pladebranchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også