Brandindex: Google slået af tronen

Der er blevet skiftet ud i image-toppen blandt medierne i 1. halvår - til fordel for flere danske nyhedsmedier - viser Brandindex.

[fakta] Nogle af de største internationale medie- og techbrands taber image-terræn blandt danskerne, ifølge Brandindexet fra analyseinstituttet YouGov, der løbende tager pulsen på en række virksomheders omdømme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu