MediaWatch

YouTube-show får chance på TV3

YouTube-fænomenet 'Ibo' er én af de programidéer, der til april får chancen på TV3 under kanalens særlige live-test af nye koncepter.

Karakteren 'Ibo' bliver omdrejningspunktet i ét af de koncepter, der får en chance på almindelig tv under TV3's  liketv-event i april, hvor kanalen live-tester flere nye formater.

‘Ibo’ blev lanceret på Douglas Entertainments comedy-site, FunnyHaHa, for lidt under et år siden og har siden opbygget en fanbase på YouTube, og på Facebook med en fanside på over 90.000 ifølge Douglas.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs