2013: TV3-gruppen holder nyt 'SBS Discovery' på afstand

Kommerciel tv-status. TV3 kommer bedst ud af første kommercielle  opgør med et fusioneret SBS Discovery, mens markedslederen, TV 2, formår at holde sin position godt hjulpet af nicherne.

Den førende aktør i den kommercielle sektor af tv-markedet er de fem TV 2-kanaler, der i alt kan bidrage med en seerandel på 51.5 pct. i 2013. Det er beskedne 0,2 point lavere i forhold til 2012.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også