Aegis: Større spillerum i kommende tv-forhandlinger

Den rituelle dans mellem tv-selskaber og mediabureauer op til årsaftalerne er i gang, men i år er styrkeforholdet mellem TV 2-koncernen og konkurrenter for alvor rykket, påpeger Aegis Media.

De fleste tv-planlæggere anbefaler som tommelfingerregel, at kampagner placeres over alle tre store tv-netværk for at generere den højest mulige nettodækning pr kampagne og den lavest mulig pris pr dækningspoint.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også