MediaWatch

Aegis: Større spillerum i kommende tv-forhandlinger

Den rituelle dans mellem tv-selskaber og mediabureauer op til årsaftalerne er i gang, men i år er styrkeforholdet mellem TV 2-koncernen og konkurrenter for alvor rykket, påpeger Aegis Media.

De fleste tv-planlæggere anbefaler som tommelfingerregel, at kampagner placeres over alle tre store tv-netværk for at generere den højest mulige nettodækning pr kampagne og den lavest mulig pris pr dækningspoint.

Men i år op til årsaftaleforhandlinger for 2014 er der god grund til at genoverveje, om det automatisk skal være annoncørernes strategi, foreslår bureaugruppen Aegis Media.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs