MediaWatch

TV 2: Derfor hentede vi Christensen og Lindegaard fra DR

TvFestival: DR1 overhalede i foråret TV 2's hovedkanal i det gennemsnitligt antal seere om aftenen. Det kom frem i går på TvFestival, hvor cheferne fra hovedkanalerne mødtes.

Det gennemsnitlige seertal til TV 2's programmer på hovedkanalens primære flade (fra kl. 18.00-23.00) faldt fra 496.000 i 2011 - til 384.000 i foråret 2013.

Gennemsnittet på DR1, steg til gengæld stik mod alle internationale trends lidt fra 446.000 til 469.000 seere i samme periode.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs