”DR giver private virksomheder positiv omtale”

Med programmer som ’Auktionshuset’ og ’Konditoriet’ er DR med til at give private virksomheder særlig privilegeret omtale, og det hører ikke hjemme på en public service-kanal, mener tidl. professor og specialist i skjult reklame.
Foto: Ulla Voigt, DR
Foto: Ulla Voigt, DR
af CHRISTIAN GRUNERT RANTORP

"Auktionshuset Bruun Rasmussen kan have al mulig gavn af den reklame, DR1 nu tilbyder firmaet i hele ti udsendelser. For det har fået hård konkurrence i de senere år, mest fordi Lauritz.com er strøget til vejrs."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også