1H: Nyhedsappetit styrker TV 2's kommercielle fodfæste

Halvårsstatus: TV 2-koncernen kan takke TV 2 News for lidt større kommerciel styrke, mens flere mediabureauer mener, TV3-gruppen burde have benyttet forårets strukturelle ændringer til at lægge ekstra afstand ned til SBS.

TV 2-koncernens kommercielle fodfæste er bedre dette forår, når der gøres status på første halvår kontra 2012.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også