MediaWatch

1H: Nyhedsappetit styrker TV 2's kommercielle fodfæste

Halvårsstatus: TV 2-koncernen kan takke TV 2 News for lidt større kommerciel styrke, mens flere mediabureauer mener, TV3-gruppen burde have benyttet forårets strukturelle ændringer til at lægge ekstra afstand ned til SBS.

TV 2-koncernens kommercielle fodfæste er bedre dette forår, når der gøres status på første halvår kontra 2012.

TV 2-koncernen har øget sin kommercielle share med knap ét procentpoint til 51 pct. - drevet af TV 2 News, som vokser 1,2 pct.point og hjælp fra den nye TV 2 Fri, der giver 0,5 point på kontoen. Hovedkanalen viger dog fortsat - i 1. halvår med 1,1 point.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs