Tidligere DR-boss bliver marketingchef på TV 2

Efter en række poster hos DR og senest en kommunikationsstilling hos Red Barnet bliver Morten Kjær Petersen ny marketingschef hos TV2.

Han har en lang karriere bag sig hos DR, men fremover skal Morten Kjær Petersen står i spidsen for at markedsføre konkurrenten TV2.

43-årige Morten Kjær Petersen bliver således ny chef for stationens samlede markedsføringsaktiviteter, skriver TV2 i pressemeddelelse.

”Når man først én gang har været i et mediehus, bider stemningen og pulsen sig fast, så jeg har savnet branchen. Og jeg kan se på TV 2s kanaler, platforme og markedsføringsprodukter, at jeg skal arbejde sammen med nogle dygtige mennesker, så jeg glæder mig meget til at gå om bord i mit nye job,” udtaler Morten Kjær Petersen, der kommer fra en stilling som kommunikations- og fundraisingchef i Red Barnet.

Morten Kjær Petersen har tidligere været både som eventchef og redaktionschef på P3, chef for DR Markedsføring Radio, redaktør på ”Aftenshowet” og chefredaktør på P3, P4 og Radioavisen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også