Fremgang for Stofa i første halvår

Et historisk stort antal nye kunder har i de første seks måneder af 2012 valgt tv, bredbånd og telefoni fra Danmarks næststørste kabel-tv-selskab – Stofa. Kundefremgangen har sammen med købet af Canal Digital Kabel smittet af på halvårsregnskabet, foræller Stofa i en pressemeddelelse, hvor selskabet dog kun oplyser få regnskabstal.
Thomas Bo Christensen

Et historisk stort antal nye kunder har i de første seks måneder af 2012 valgt tv, bredbånd og telefoni fra Danmarks næststørste kabel-tv-selskab – Stofa.

Kundefremgangen har sammen med købet af Canal Digital Kabel smittet af på halvårsregnskabet, foræller Stofa i en pressemeddelelse, hvor selskabet dog kun oplyser få regnskabstal.

Af meddelelsen fremgår det, at Stofas omsætning i årets første seks måneder blev på 657,8 millioner kroner. Det er en stigning på 15 procent i forhold til første halvår af 2011.

Samtidig lyder EBITDA-resultatet for perioden på 118,3 millioner kroner, hvilket er lig med en vækst på cirka 11 procent i forhold til året før.

”Vi har foretaget markante investeringer i markedsføring, teknologi og bemanding i vores kundecentre i Aarhus og Aalborg. Det har kunderne kvitteret for, og derfor er det glædeligt, at vi kan notere vækst i både omsætning og på bundlinjen,” siger Stofas administrerende direktør, Klaus Høeg-Hagensen i meddelelsen.

- TBC 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også