Årsaftaler: TV 2 passerede milliarden

Selv om færre annoncører skrev under på årsaftaler med TV 2, lykkedes det stadig hovedkanalen at nå et niveau på mellem 1,1-1,2 mia. kr. for årsaftalerne. Det oplyser TV 2's kommcercielle direktør Flemming Rasmussen til Børsen. Sidste år fik TV 2's hovedkanal en reklameomsætning på 1,4 mia. kr., hvilket betyder, at 85 pct. af 2011-omsætningen er i hus med årsaftalerne. - TBH  
MediaWatch

Selv om færre annoncører skrev under på årsaftaler med TV 2, lykkedes det stadig hovedkanalen at nå et niveau på mellem 1,1-1,2 mia. kr. for årsaftalerne.

Det oplyser TV 2's kommcercielle direktør Flemming Rasmussen til Børsen.

Sidste år fik TV 2's hovedkanal en reklameomsætning på 1,4 mia. kr., hvilket betyder, at 85 pct. af 2011-omsætningen er i hus med årsaftalerne.

- TBH

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også