Kim Ardal fratræder direktørjob i Mastiff A/S

Kim Ardal fratræder som adm. direktør i Mastiff, men fortsætter som direktør for Zodiak Televisions nordiske tv-aktiviteter.
Per Fanefjord Laursen

Den daglige ledelse af Mastiff består fremover af Mads Ulrick Holmstrup,Thomas Richardt Strøbech og Jakob Schaarup.

Mads Ulrick Holmstrup kom til Mastiff i 2002 og har siden 2006 været direktør for økonomi og produktion.  I den nye ledelse får han titel af direktør med ansvar for Mastiffs overordnede forretning.

Thomas Richardt Strøbech har været i Mastiff siden 2003 og har somproducent stået bag succeser som Vild med Dans og Den StoreKlassefest. Han får i den nye ledelse titel af Programchef. Jakob Schaarup kom til Mastiff som producent i 2006 og har bl.a. væretansvarlig for produktionen af Paradise Hotel og den kommende serie Hjælp! Jeg er i Japan.

I den nye ledelse får han titel af programchef og får sammen med Thomas Richardt Strøbech ansvaret for Mastiffsprogramsalg, -udvikling, og –produktion. Mastiffs nye ledelse refererer til Zodiaks nordiske direktør.

Kim Ardal tiltrådte som administrerende direktør den 1. april 2006 og forlader således stillingen efter godt tre år, når den nye ledelsetager over den 22. juni i år.

Patrick Svensk, koncernchef i Zodiak Television: ”Kim Ardal har i sine tre år i Mastiff Danmark leveretbemærkelsesværdige resultater. Jeg er derfor glad for, at Kim fremovervil bruge alle sine forretningsmæssige og kreative kompetencer på atudvikle vores nordiske forretning.” Kim Ardal, nordisk direktør i Zodiak Television:

”Jeg har haft tre fantastiske år i Mastiff. Nu tager Mads, Thomas og Jakob over, og jeg er overbevist om, at de vil bidrage med friske idéer og sikre Mastiffs fortsatte vækst og udvikling. Jeg glæder migtil det fortsatte samarbejde – både med Mastiff's nye ledelse og med de danske tv-stationer.”

Mastiff er førende inden for underholdning og reality med seersucceser som Vild med Dans, Paradise Hotel, Så Det Synger, Hjælp! Jeg er i Japan og Den Store Klassefest.

Mastiff producerer i 2009 omkring 100 timers tv til bl.a. TV 2, TV3 og DR1.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu