SBS opruster på salg

SBS udvider sin salgsafdeling med tre medarbejdere i et forsøg på at kapitalisere på fremgangen i foråret.
MediaWatch

SBS udvider sin salgsafdeling med tre medarbejdere i et forsøg på at kapitalisere på fremgangen i foråret.

"Vi glæder os over den vækst som vores kanaler er inde i og ønsker også at kunne bruge den på at give mediebureauer og annoncører bedre muligheder og ikke mindst en bedre service og flere innovative løsninger," siger Søren Sommer, salgsdirektør i SBS TV.

De nye stillinger vil blive besat i den kommende måned. Derudover har SBS foretaget følgende rokeringer:

Pr. 1. juni er Mikal Haapanen, 39, ansat som ny salgschef i non-spot. Mikal har 12 års brancheerfaring, senest fra en stilling som salgsdirektør i Responsfabrikken. Før det var han ansat hos TV3 som sponsorchef, og har også været kontaktchef i Berlingske Tidende.

Pr. 1. juni er Michael Heintzelmann ansat som Key Account Manager. Michael er 39 år og kommer fra TV 2 Radio. Han har en marketingbaggrund fra sit tidligere job hos Royal Unibrew, hvor han bl.a. har arbejdet som Trade Marketing Manager og Brand Manager.

Pr. 1. maj er Claus Donnerstag forfremmet til en stilling som markedschef. Claus har været ansat hos SBS TV siden 2002, hvor han har været Key Account Manager og senest kontaktchef.

Pr. 1. maj er Sanne Lund forfremmet til en stilling som markedschef. Sanne Lund har været hos SBS TV siden 1999, fra 2001 som Key Account Manager og senest som kontaktchef.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også