Sand-factoren

Den erfarne reportage journalist og ejer af produktionsselskabet Sand TV, Kaare Sand trækker hver uge 100.000 seere til, når 'Singleliv' og 'De unge mødre' ruller over skærmen.
Eva Lykke Jørgensen

Den erfarne reportage journalist og ejer af produktionsselskabet Sand TV, Kaare Sand trækker hver uge 100.000 seere til, når 'Singleliv' og 'De unge mødre' ruller over skærmen.

Tallet lyder umiddelbart ikke af så meget, men i forhold til andre programmer på kanal 4, er det et godt seertal.
Men hvad er det han som interviewer kan levere, der falder disse seeres smag?
Ifølge ham selv har det en klar betydning, at man tager folk som de er, slapper af og er sig selv.
Sand Tv's serieproducent, Nicolai Bo Hjeds, taler om 'den Sandske måde' - måden at imødekomme folk på.
Hvis et program skal have succes på Kanal 4, Danmarks kvindekanal, skal der være intrigerer, men også håb, understreger serieproducenten Nicolai Bo Hjeds.

"Det er slet ikke til at holde ud, hvis der ikke er håb. Det er noget vi forholder os til allerede i starten, ved udvælgelsen af de mennesker, der er med i programmet."

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også