Discovery relancerer Science-kanal

Discovery Science smider sit støvede image og vil appellere til nye seergrupper.
MediaWatch

Discovery Science smider sit støvede image og vil appellere til nye seergrupper.

Discovery Networks EMEA har offentliggjort relanceringen af Discovery Science kanalen, der skal henvende sig til seere med interesse for videnskabelige gennembrud, gadgets og ny teknologi.

"Relanceringen af Discovery Science afspejler den stigende forbruger-interesse i videnskab og teknologi blandt kanalens vigtigste seergruppe af unge, veluddannede mænd," siger Marian Williams, VP Programming Discovery Networks EMEA i en pressemeddelelse.

Den relancerede Science-kanal skal også appellere stærkere til teknologivirksomheder og andre med interesse for at indgå brandpartnerskaber.

Det kreative arbejde bag det nye Discovery Science logo og den nye identitet blev udviklet internt. Discovery Science når ud til 15 millioner hjem i hele Europa og Mellemøsten og 82 millioner husstande på verdensplan.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også