SBS øger fokus på markedsføring

Med ansættelsen af ny marketingdirektør, Sandor Neumann, sætter SBS TV øget fokus på markedsføring. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.
MediaWatch
Med ansættelsen af ny marketingdirektør, Sandor Neumann, sætter SBS TV øget fokus på markedsføring.

Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Sandor Neumann, der kommer fra en stilling som kontaktdirektør på konsulent- og reklamebureauet Brandhouse, har mere end 15 års marketingerfaring som kundeansvarlig og konsulent hos flere af de store danske medie- og reklamebureauer bl.a. DDB, BBDO og OMD.

Sandor Neumann, der også kan prale af en fortid som ishockeykommentator på Kanal 2 tilbage i begyndelsen af 90'erne, bliver medlem af direktionen og begynder den 1. april 2008.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også