Reklameprisen på TV 2 News sættes ned

TV 2 tvinges til at sænke prisen for kanalejerskab på TV 2 News, for seertallene er lavere end planlagt.
MediaWatch

TV 2 tvinges til at sænke prisen for kanalejerskab på TV 2 News, for seertallene er lavere end planlagt.

De nuværende kommercielle partnere - TDC, Totalkredit, FIH Erhvervsbank, Siemens og Mercuri Urval - der fylder reklameblokkene på TV 2 News, kommer dermed til at slippe én million billigere i 2008.

"Vi har tilpasset prisen, så den passer bedre med kanalens seerandele. Det betyder, at pakkerne bliver lidt billigere," siger koncerndirektør med ansvar for salg og marketing, Flemming Rasmussen, til business.dk.

Han erkender, at målsætningerne for seerandelene har været lidt for ambitiøse for sådan en type kanal, men understreger, at de er meget tilfredse med TV 2 News.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår