TV 2: Kommercielt eller publicistisk

Indtil for nylig var TV 2s nye direktør, Merete Eldrup, del af ledelsen i en koncern, som mener, at de statsejede medieselskaber er for kommercielt aggressive på for mange områder.
MediaWatch

Indtil for nylig var TV 2s nye direktør, Merete Eldrup, del af ledelsen i en koncern, som mener, at de statsejede medieselskaber er for kommercielt aggressive på for mange områder.

Kaj Høivang, tidligere kommunikationschef på netop TV 2, stiller i sin blog på MediaWatch.dk spørgsmålet, om Eldrup nu vil drive TV 2 i en mere publicistisk retning med større fokus på kvaliteten af kernevirksomheden - moderkanalen.

Læs TV 2-direktørens udfordringer.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også