Annoncemarkedet giver bureauer flad fornemmelse: "2024 bliver ikke det vendepunkt, man havde håbet"

Efter et 2023 med få lyspunkter er det danske annoncemarkedet stabiliseret - på godt og ondt. En sommer med store sportsbegivenheder kan få nøglerolle, hvis 2024 skal ende med vækst.

Hos de tre største mediebureauer lyder prognosen, at det danske annoncemarked i 2024 ser ud til blive status quo - måske med en lille vækst på én eller to pct. - efter et 2023 med fald i alle fire kvartaler og på næsten alle kanaler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også