TV 2 er tilbage på sporet i første kvartal og øger igen omsætningen

TV 2 har fra starten af 2024 fået begrænset faldet i reklameindtægter, der prægede det meste af sidste år.
TV 2 oplevede i første kvartal igen en større vækst i abonnementsindtægter end fald i reklameindtægter. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
TV 2 oplevede i første kvartal igen en større vækst i abonnementsindtægter end fald i reklameindtægter. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

2024 er startet efter planen for broadcasteren TV 2, der i årets første kvartal har fået begrænset tabene af reklamekroner og samtidig øget væksten i indtægter fra abonnementer. Det betyder, at omsætningen samlet igen vokser, viser en regnskabsmeddelelse fra broadcasteren.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også