Samarbejde med Disney skal give TV 2's reklameprodukt større muskler

Partnerskab med Disney+ skal få TV 2’s adressable tv-platform til at stå stærkere på dansk annoncemarked, fortæller kommerciel direktør. TV 2 er åben for partnerskaber med andre streamingudbydere.
"Vi har én type indhold og målgruppe, Disney har en anden, og vi tror, at vi kan klare det bedre ved at samarbejde, end hvis vi gjorde det hver for sig," siger Stig Møller Christensen, kommerciel direktør i TV 2. | Foto: Tv 2 / Miklos Szabo
"Vi har én type indhold og målgruppe, Disney har en anden, og vi tror, at vi kan klare det bedre ved at samarbejde, end hvis vi gjorde det hver for sig," siger Stig Møller Christensen, kommerciel direktør i TV 2. | Foto: Tv 2 / Miklos Szabo

Når byrden er særligt tung, kan det være en fordel at løfte med en makker – også selvom ens interesser ellers ikke peger i samme retning. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også