Udsigt til fortsat udfordret reklamemarked får TV 2 til at nedjustere

Vækst i abonnementssalget kan ikke veje op for faldet i reklameomsætning i TV 2 i første halvår. Ledelsen nedjusterer sit forventede driftsresultat for året med mellem 15 og 30 procent.
Ledelsen i TV 2 har nedjusteret forventningerne til året, fordi der ikke er tegn på bedring af modgangen på det traditionelle reklamemarked. | Foto: Jens Dresling
Ledelsen i TV 2 har nedjusteret forventningerne til året, fordi der ikke er tegn på bedring af modgangen på det traditionelle reklamemarked. | Foto: Jens Dresling

TV 2’s toplinje er presset af modgang på det traditionelle reklamemarked, og det tager ledelsen nu konsekvensen af. Det står klart i den kommercielle public service-stations halvårsregnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også