Impact tabte penge på Metoo-dokumentar

Flere hundrede tusinde kroner blev tabt på produktionen af den Cavling-nominerede dokumentar om TV 2.
Foto: Pr/discovery
Foto: Pr/discovery

Produktionsselskabet Impact TV tabte 600.000 kr. på at lave den meget omtalte dokumentar ”MeToo: Sexisme Bag Skærmen” om krænkelser på TV 2. Det skriver Journalisten i en længere portrætartikel om selskabets adm. direktør Thomas Heurlin.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også