Tv-status: TV 2 og Viaplay fastholder stærke positioner på lineært marked

Der blev ikke rykket ved TV 2 og Viaplays høje tv-seerandele i 2022. Stærke broadcast-tv-positioner er centrale i TV 2 og Viaplays langsigtede strategier, men væksten skal i 2023 findes digitalt.
"Vild med dans" har i mange år været en af de største seerslugere for TV 2. Her er et billede fra tilblivelsen af den seneste sæsons finaleepisode. | Foto: Jonas Olufson
"Vild med dans" har i mange år været en af de største seerslugere for TV 2. Her er et billede fra tilblivelsen af den seneste sæsons finaleepisode. | Foto: Jonas Olufson

Positionerne for de større kommercielle spillere på det danske tv-marked ændrede sig ikke mærkbart i 2022, selvom TV 2 og Viaplay hver især øgede deres andele af danskernes tv-sening.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også