"Det tegnede til at blive branchens største selvmål, som så blev reddet på stregen af en VAR-afgørelse"

Krig, Create-konflikt og opbrud i annoncemarkedet er blandt begivenhederne, der træder frem, når de kommercielle direktører i Viaplay Group og TV 2 kigger tilbage på 2022 og frem mod året, der kommer.
Foto: TV 2/PR
Foto: TV 2/PR

Det har været et tumultarisk år at være en del af tv- og streamingbranchen. Pres fra både ind- og udland har sat aftryk i de fleste forretninger og særligt de vedvarende eksterne omstændigheder som energi- og inflationskrise sænker forventningerne til 2023.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også