MediaWatch

Top 20: Livstilsprogrammer til tops efter Tour-dominans

Efter flere uger, hvor Tour de France har siddet tungt på listen over de mest sete programmer, blev der i sidste uge igen plads til programmer, der ikke har fart og Frankrig i fokus. Seertallene faldt desuden, efter cykelløbet i forrige uge trak over en million til skærmen.

Onsdag fejrede danskerne Jonas Vingegaard på Rådhuspladsen. | Foto: Emil Helms/Ritzau Scanpix

Det var bolig-temaet, der besatte top to af dansk tv i uge 31. Det viser den seneste opgørelse fra Nielsen.

På førstepladsen med det højeste seertal ligger TV 2-programmet ”Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed” med 562.000 seere og på en andenplads ”Vi drukner i rod” også fra TV 2, hvor 549.000 mennesker så med.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs